YouTube, Hype adlandırdığı yeni funksiya kiçik kanalları önə çıxarmaqla bərabər, insanlara yeni kontent yaradıcıları kəşf etmək imkanı verəcək.
"Hype" düyməsini basmaqla istifadəçilər bəyəndikləri və nümayiş etdirilmək istədikləri videonu platformada liderlər lövhəsinə köçürə bilərlər. Yeni funksiya Trend olan videolara bənzəyir, lakin diqqəti istifadəçilərin ən çox baxdığı videolara yönəltmək əvəzinə, daha kiçik kanallara və insanların tövsiyə etməyi seçdiyi videolara diqqət yetirir.
Test mərhələsində olan və son aylarda Türkiyədə istifadəyə verilən xüsusiyyət 500 mindən az abunəçisi olan bəzi məzmun yaradıcıları üçün aktivləşdirilib.
YouTube-un məhsul idarəçiliyi üzrə direktoru Banqali Kaba deyir ki, YouTube kanalı 500 min abunəçiyə çatdıqda hər şey dəyişir və bu, həm artım, həm də gəlir baxımından mühüm mərhələdir. Kaba bildirir ki, böyük kanallar daha çox izlənilməyə meyllidir, nə qədər çox izlənir, nə qədər çox tövsiyə olunur, nə qədər çox baxılırsa, bir o qədər də dövrəyə girirlər. Buna görə də o, Hype xüsusiyyətinin bu dövrü qırmaq üçün faydalı olduğunu deyir.
Bundan əlavə, o, kanalların fanat bazasına sevdikləri insanların və kanalların uğur qazanması üçün bir yol təklif etdiklərini bildirir. Kaba həmçinin bildirir ki, istifadəçilər başqa cür kəşf etməyəcəkləri və ya YouTube-un başqa cür təklif etməyəcəyi şeyləri kəşf etmək istəyirlər və bu funksiya istifadəçilərə bu istəkləri çatdıracaq.
Youtube zaman keçdikcə hər bir ölkə üçün xüsusi olaraq yaradılacaq Hype liderlər cədvəlini hər bir istifadəçi üçün fərdiləşdirməyi planlaşdırır. Kaba deyir ki, Hype ənənəvi YouTube alqoritminə təsir etməyəcək, lakin qeyd edir ki, tezliklə Hype bölməsində daha çox filtrlər və mövzuya aid liderlər lövhələri ola bilər və qızğın videolar tövsiyələr axınında yeni bölmədə göstərilməyə başlayacaq.