Apple Facebook ilə biznes qurmaq istəyib: Bəs niyə ləğv edilib?

Apple Facebook ilə biznes qurmaq istəyib: Bəs niyə ləğv edilib?

Apple və Facebook bir vaxtlar yaxın idi. Bu bir az şişirdilmiş ola bilər. Lakin The Wall Street Journal-ın yeni hesabatına görə Apple və Facebook 2016-2018-ci illər arasında birləşəcəkdi. İdeya əslində Apple şirkətinə aid idi, çünki deyilənlərə görə o, Facebook-un gəlirinin bir hissəsini əldə etmək istəyirdi. Həmin mənbələrdən biri Apple-ın Facebook ilə "birlikdə biznes qurmaq" istədiyini bildirib.

Apple və Facebook App Store-da şəbəkənin reklamsız versiyasına abunə satmağı düşünürdü

Müzakirə edilən imkanlardan biri App Store vasitəsilə iOS istifadəçilərinə təklif ediləcək Facebook-un reklamsız xüsusi versiyası idi. Bu abunə ödənişli olduğundan Facebook gəlir toplayacaq və Apple 15%-30% endirim alacaqdı. Ancaq Apple və Facebook kimi pula yönəlmiş iki firma ilə işlədiyiniz zaman, hər əlavə qəpiyi kimin yığacağı ilə bağlı danışıqlar həmişə gərgin keçir. Digər tərəfdən, Apple reklam postlarından əldə edilən gəliri tətbiqdaxili hesab edirdi ki, onun 30%-ni ala bilməlidir. Danışıqların heç bir yerə getməməsinə görə hər iki firma danışıqları dayandırdı. Danışıqların sona çatdığı vaxt Facebook saytda məxfiliyi artırmaq üçün dəyişikliklər üzərində işləyirdi. Lakin həmtəsisçi və CEO Mark Zukerberq o zaman Facebook-un reklam biznesini uğultuda saxlamaq üçün bu dəyişikliyi dayandırmağa qərar verdi. iPhone istehsalçısı 2020-ci ildə Tətbiq İzləmə Şəffaflığı (ATT) funksiyasını elan edəndə Apple və Facebook arasında nə yoldaşlıq varsa, hamısı yox oldu. Bu, iPhone və iPad istifadəçilərinə məhsullar üçün hədəflənmiş reklamların tətbiqlər və vebsaytlar tərəfindən izlənilməməsinə imkan verəcəkdi. iPhone və iPad istifadəçilərinin yalnız 37%-i hədəflənmiş reklamı görən potensial iOS və iPadOS istifadəçilərinin sayını azaltmaqla izlənməyə davam etməyi seçib. ATT funksiyası 2021-ci ilin aprel ayında iOS 14.5 və iPadOS 14.5-də iPhone və iPad istifadəçilərinə yayıldı. Deyilir ki, bu il Apple-ın ATT sayəsində Facebook, Twitter, Snap və YouTube birlikdə təxminən 17,8 milyard dollar gəlir itirib.

Apple və Meta istifadəçi məxfiliyi ilə bağlı iki fərqli istiqamətdə hərəkət edirdi

Meta-nın (Facebook-un yeni korporativ adı) bazar kapitallaşması ötən il ərzində 600 milyard dollar azalıb. Keçən ay şirkət ilk rüblük gəlirində illik azalma olduğunu bildirdi. Apple iPhone-un məxfiliyini elan edərkən Facebook 87 milyon Facebook istifadəçisinin şəxsi məlumatlarının siyasi məsləhətçi Cambridge Analytica (onun vitse-prezidenti Trampın strateqi Stiv Bannon idi) tərəfindən icazəsiz istifadə edildiyini görən Cambridge Analytica kimi qalmaqallarla üzləşdi. Məlumatların 2016-cı il prezident seçkiləri zamanı Tramp kampaniyasına satıldığı və əlavə reklam sahələrin müəyyən edilməsi üçün istifadə edildiyi bildirilir. Meta sözçüsü bildirib ki, "son beş il ərzində insanların məlumatlarını qorumaq üçün əhəmiyyətli dəyişikliklər edib, eyni zamanda bütün bizneslərin böyüməsinə icazə verib. Qəbul etdiyimiz qərarlar başqa bir şirkət görə deyil, insanlara olan öhdəliyimizdir. Lakin Apple-ın məxfiliyi təşviq etmək qərarı və Facebook-un hədəflənmiş reklamlara görə şəxsi məlumatların istifadə edilməsi qərarı hər iki şirkəti əks istiqamətdə hərəkət etdirdi. Müqavilənin həyata keçirilə bilməməsi təəccüblü deyil.

 

 

 

Şərhlər