Instagram reklam fasilələri adlı yeni funksiyanı sınaqdan keçirməyə başlayıb. İstifadəçilər artıq fotoşəkillərə baxmağa davam etmək üçün "keçilməz" reklamlara baxmalı olacaqlar. Budur təfərrüatlar:
Instagram bu yaxınlarda “Ad Break” adlı yeni funksiyanı sınaqdan keçirməyə başladı. Bu keçilməz reklamlar istifadəçinin baxış təcrübəsini kəsir və onlardan öz lentlərini nəzərdən keçirməyə davam etməzdən əvvəl ən azı 3-5 saniyə ərzində reklama baxmaq tələb olunur.
Sosial şəbəkələrdəki bir çox istifadəçi Instagram-ın lentə keçilməz reklamlar gətirəcək “Ad Break” funksiyasını sınaqdan keçirdiyini deyir. Keçirilməyən reklamlar 3 ilə 5 saniyə arasında davam edəcək.
Lentlərində reklam görməyə başlayan istifadəçilərin paylaşdığı skrinşota görə, fotoşəkillərə və ya hekayələrə baxarkən reklamlar görünəcək və Instagram-dan istifadəni davam etdirməyin yeganə yolu reklamlara baxmaq olacaq.
Instagram hazırda insanların yeni reklam formatına necə reaksiya verəcəyini anlamaq üçün az sayda istifadəçi ilə sınaqdan keçirir. Ad Break xüsusiyyəti ilə bağlı rəsmi açıqlama verilmir və atlana bilməyən reklamların bütün hesablara nə zaman tətbiq ediləcəyi bəlli deyil.