iPhone məxfilik parametrləri Facebook-a baha başa gəlir

iPhone məxfilik parametrləri Facebook-a baha başa gəlir

 Keçən il iOS 14.1 versiyası ilə təqdim edilən və istifadəçilərin razılığı ilə şəxsi məlumatları izləmək üçün tətbiqləri birləşdirən xüsusiyyət reklam yayımlayanları vurdu.

 Üçüncü tərəf iOS proqramlarının şəxsi məlumatları izləmək üçün istifadəçilərdən icazə aldığı Apple-ın yeni məxfilik xüsusiyyətindən tam bir il keçdi. Gözlənildiyi kimi, reklam yayımlayanlara ağır zərbə vuruldu. Hər fürsətdə Apple-ı inkişaf etdirməkdən çəkinməyən Facebook, məxfilik müqaviləsindən ən çox təsirlənən şirkətdir. Şəxsi məlumatları izləmək mümkün olmadığından, diqqət mərkəzində olan reklamların qarşısını alır. Mark Zukerberq bu il təxminən 10 milyard dollar zərər gözlədiklərini açıqlayıb. Təhlillər göstərir ki, bu rəqəm 12,8 milyard dollara çata bilər. Reklam əsasında gəlir əldə edən digər nəhəng platforma YouTube təxminən 2,2 milyard dollar itirir. Twitter 323 milyon dollar, Snapchat isə 545 milyon dollar itirir. Bu 4 şirkət ümumilikdə 16 milyard dollar itirib. Hesabatlar iOS istifadəçilərinin məxfilik xüsusiyyəti sayəsində proqramların izləmə funksiyasına qarşı daha diqqətli olduğunu göstərir. Bu baxımdan qarşıdakı illər reklamlar üçün daha təsiredici ola bilər. TwitterSnapchat-ın yeni xüsusiyyətə sürətlə uyğunlaşmağa çalışdıqları üçün gələcək dövrdə gəlirlərini artıracağı düşünülür.

Şərhlər