Apple 2017-ci ildə ilk dəfə 1000 dollarlıq iPhone-u təqdim edəndə insanlar kiçik çaplı şok keçirdi. Əksəriyyət bunun “dəlilik olduğunu” düşündü və vəba kimi iPhone-dən qaçmağa başladı. Ancaq sonradan məlum oldu ki, bu, sadəcə keçid mərhələsi imiş.
Çünki beş il sonra 1100 dollarlıq iPhone 13 Pro Max planetin ən çox satılan ikinci telefonudur (ən azı IDC-yə görə). Apple-də birinci yerdə 800 dollarlıq iPhone 13 və 4-cü yerdə isə 1000 dollarlıq iPhone 13 Pro gəlir.
Bu nəticə iPhone-nin çıxdığı ilk vaxtlarda heç kimin ağlına gəlməzdi. Məlum olub ki, milyonlarla insan bu il yeni iPhone üçün 1000 dollar və ya daha çox pul ayırmaqdan çox məmnundur. Necə ki, əvvəlki illərdə olduğu kimi... Siz bu dəyişikliyi başa düşürsünüz?!
Beləliklə, Apple insanlara qulaq asdı
Jon Prosser, LeaksApplePro və analitik Chris Casoya görə, iPhone 14-ün qiyməti artırılacaq. Bütün yeni iPhone 14 modellərini iPhone 13 analoqlarından 100 dollar baha edəcək, iPhone 14 variantı istisna olmaqla:
iPhone 14 (6.1-inch) - $799
iPhone 14 Max (6.7-inch) - $899
iPhone 14 Pro (6.1-inch) - $1,099
iPhone 14 Max Max (6.7-inch) - $1,199
Gəlin görək Apple niyə iPhone 14-ün qiymətlərini artıra bilər?, hansı avadanlıq təkmilləşdirmələri qiymət artımına haqq qazandıra bilər?
Apple-ın iPhone 14-ü bahalaşdırmaq üçün onlarla səbəbi var. iPhone 14 Max 2017-ci ildən bəri ilk dəfə olaraq Apple-ın qiymətlərini silkələyir
Hər halda iPhone 14 Max Apple-ın iPhone seriyasındakı ən son əlavəsi olacaq. Fəlsəfi baxımdan, bunda qeyri-adi heç nə yoxdur. Onun standart iPhone 14 ilə eyni olacağı, lakin daha böyük displey və daha böyük batareyaya malik olacağı gözlənilir.
Qiymət iPhone 14 və iPhone 14 Pro seriyaları arasındakı aparat fərqlərini əks etdirməlidir
Əlbəttə ki, daha bahalı iPhone 14 Max o deməkdir ki, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max mövcudluğu və “pro” keyfiyyətlərini əsaslandırmaq üçün qiymətləri artırmalıdır. Apple bir işdir və biznesdə qiyməti yüksəltməyi sevirlər. Tim Cook & Co ən bahalı standart iPhone və ən ucuz Pro modeli arasında 200 dollar fərq saxlamağı xoşlayır.