TELSAT.AZ - Elan yerləşdir
  • 709

Google-un Reklam İnhisarı Sona Çatır!

ABŞ Ədliyyə Nazirliyi Google-un reklam imperiyasını parçalamaq istəyir. ABŞ Ədliyyə Nazirliyi, texnologiya nəhəngi Google-un rəqəmsal reklam bazarında qurduğu inhisar gücünü sarsıtmaq üçün şirkətin reklam birjası və yayımçı server bölmələrini satmasını tələb edir.

Google-un reklam dünyasındakı inhisarı hədəfdədir

ABŞ Ədliyyə Nazirliyi (DOJ), Google-a qarşı başladığı antitrest məhkəmə prosesi çərçivəsində vacib bir mərhələni geridə qoyub. Məhkəmə, Google-un rəqəmsal reklam texnologiyası sahəsində rəqabətə zərər verdiyini təsdiqləyib. İndi isə diqqətlər sentyabr ayında başlayacaq ikinci mərhələ məhkəməsinə yönəlib. DOJ-un məqsədi aydındır: Google-un reklam texnologiyası biznesinin iki əsas komponentinin satışını təmin etməklə bu sahədəki inhisar gücünü qırmaq.

Google sadəcə axtarış motoru nəhəngi deyil

Ənənəvi olaraq axtarış motoru kimi tanınsa da, Google əslində dünyanın ən böyük rəqəmsal reklam şirkətidir. Məhz buna görə də DOJ, Google-un reklam texnologiyası infrastrukturuna yönələn bu iddia ilə şirkətin ən gəlirli fəaliyyət sahəsini hədəfə alır.

Əvvəlki məhkəmə qərarında Google-un DoubleClick kimi reklam şəbəkələrini satın almasının rəqabətə ciddi təsir etmədiyi bildirilsə də, reklam birjası və yayımçı server sahəsindəki dominantlığı qanunsuz sayılıb.

İki əsas komponent satıla bilər

DOJ-un son tələbində vurğulanan bu iki əsas komponentdən biri, reklam birjasıdır – reklam yerlərinin qlobal bazarda açıq artırma ilə alınıb-satıldığı sistem. Digəri isə yayımçılar üçün reklam serveridir, yəni saytlarında reklam yerləşdirilməsini idarə etdikləri texnoloji sistem.

Google etiraz edir və geri çəkilmək istəmir

Google bu planlara qarşı çıxaraq, onların bazara zərər verəcəyini və hüquqi əsasının olmadığını bildirir. Şirkətin tənzimləyici münasibətlər üzrə vitse-prezidenti Lee-Anne Mulholland deyib: “DOJ-un bu əlavə təklifləri hüquqi çərçivəni aşır, nəticədə reklamverənlərə və yayımçılara zərər verəcək.”

Bundan əlavə, Google bu sistemlərin nəhəng miqyasını da vurğulayır. Mütəxəssislər, Google-un reklam texnologiyası bölməsinin dəyərini 95 milyard dollar olaraq qiymətləndirir. Belə bir strukturun satılması və idarə olunması isə çox çətin görünür.

Daha gərgin bir payız gözlənilir

Google yay aylarında nisbətən sakit dövr keçirsə də, payız mövsümü çox gərgin olacaq. Üç əsas antitrest işi – axtarış, reklam və platforma sahələrindəki iddialar – məhz bu dövrə təsadüf edir. Reklam texnologiyaları ilə bağlı məhkəmə 22 sentyabrda başlayacaq. Həmçinin Play Store ilə bağlı iddia da 2025-ci ilin sonlarına planlaşdırılır.

Bütün Azərbaycan
Ağcabədi
Ağdam
Ağdaş
Ağstafa
Ağsu
Astara
Babək
Bakı
Balakən
Beyləqan
Bərdə
Biləsuvar
Cəbrayıl
Cəlilabad
Culfa
Daşkəsən
Füzuli
Gədəbəy
Gəncə
Goranboy
Göyçay
Göygöl
Göytəpə
Hacıqabul
Horadiz
İmişli
İsmayıllı
Kəlbəcər
Kəngərli
Kürdəmir
Laçın
Lerik
Lənkəran
Masallı
Mingəçevir
Nabran
Naftalan
Naxçıvan
Neftçala
Oğuz
Ordubad
Qax
Qazax
Qəbələ
Qobustan
Quba
Qubadlı
Qusar
Saatlı
Sabirabad
Şabran
Şahbuz
Salyan
Şamaxı
Samux
Sədərək
Şəki
Şəmkir
Şərur
Şirvan
Siyəzən
Sumqayıt
Şuşa
Tərtər
Tovuz
Ucar
Xaçmaz
Xırdalan
Xızı
Xocalı
Xocavənd
Xudat
Yardımlı
Yevlax
Zaqatala
Zəngilan
Zərdab