Apple şirkətinin yeni iOS funksiyası
Facebook və Meta şirkətinə ciddi miqdarda maddi zərər vura bilər. Yeni iOS
funksiyasi milyonlarla iPhone istifadəçisini reklam verənlər tərəfindən hədəf
alınmasını limitləyir. Bu səbəbdən Meta şirkəti Facebook və digər
platformalarında reklam hədəfləməsi edə bilməyəcəyi üçün maddi zərərlə
qarşılaşa bilər.
iPhone smartfonlarına gəlməsi planlanan
yeni “Tətbiq izləmə şəffaflığı” funksiyası istifadəçilərə öz datalarını
reklamçılara istifadə üçün açıb açmayacağını seçməyə imkan yaradacaq. Bu səbəbdən
Facebook reklam gəlirləri ciddi səviyyədə azala bilər. Şirkətə dəyəcək təxmini
maddi zərər 10 milyard dollar ola bilər. Bu funksiya ilə reklamçılar iPhone
istifadəçilərə reklamları daha çətinliklə göstərə biləcəklər. Bu açıqlamanı isə
Facebook rəsmiləri bildirmişdi. Bunun üzərinə Apple rəsmisi olan Jane Hovart
bildirib ki, Facebook əsas məqsədinin istifadəçi datalarını toplamaq olduğu qəbul
edib. Apple şirkəti bunu istifadəçilərə edilən hörmətsizlik olaraq qəbul edir.
İstifadəçi gizliliyinin hər şeydən önəmli olduğu bildirilib.
Qeyd edək ki, Apple şirkəti əslində bu dəyişikliyi
keçən il etməyi planlayırdı. Lakin digər şirkətlərin buna ayaq uydurması üçün
onlara müəyyən vaxt verməyi seçdi. Reklam verən şirkətlər hər nə qədər buna
etiraz etsələr də Apple şirkəti bu addımında qərarlıdır. Görünən odur ki,
milyonla iPhone istifadəçisi bundan sonra daha az reklamla qarşılacaq.