Xiaomi, Redmi brendinin logosunu yeniləyib!

Xiaomi, Redmi brendinin logosunu yeniləyib!

Xiaomi, son paylaşımı ilə Redmi markasının yeni loqosunu təqdim etdi. Bu yenilənmə yaxın zamanda markanın bütün vizual kimliyinə əks olunacaq. Budur ətraflı məlumatlar...

Hazırda bazarda aktiv olan Xiaomi, Redmi markasını "yenilənmiş kimlik" prosesi ilə yeniləyib və loqosu ilə yanaşı şriftini də dəyişib. 2013-cü ildən bəri qiymət-keyfiyyət balansını qoruyan Redmi, artıq daha sadə və modern bir dizaynla görünəcək. Yeni dizayn premium seqmentdə daha yüksək hədəflərə çatmaq üçün hazırlanıb.


Xiaomi, yeni Redmi logosunu təqdim etdi

Son zamanlarda Xiaomi 15 seriyası və HyperOS 2.0 interfeysi ilə istifadəçilərə təqdim olunan Xiaomi, indi də Redmi loqosunu yeniləyib. Aşağıda görə biləcəyiniz kimi, yeni Redmi loqosu qırmızı rəngi və iti xətləri ilə daha dinamik bir dizayn təəssüratı yaradır.

Xiaomi mobil rəhbəri Lu Weibing, bu dəyişikliklərin təkcə estetik məqsədlərlə məhdud olmadığını qeyd edib. Bu mərhələdə yeni Turbo seriyası əvvəlki K seriyasını qabaqlayacaq və innovasiyalara davam edəcək. Lu, K80 seriyasının K seriyasındakı ən böyük yenilənmə olduğunu və rəqib markaların yüksək performanslı məhsulları ilə rəqabət edəcəyini bildirib.

Redmi brendinin baş meneceri Wang Teng Thomas, bu dəyişikliklərin qiymət strategiyasına təsir edəcəyini təsdiqləyib. Yeni K seriyası "amiral gemi" olaraq təqdim edilir və xüsusilə Pro seriyası tam amiral gemi təcrübəsi yaratmağı hədəfləyir. Bu yeniliklər Xiaomi məhsullarında yaranan qiymət boşluğunu doldurmağı planlayır.

Şərhlər