Məlum olub ki, sosial media nəhəngi TikTok ödənişli abunə sistemi üzərində işləyir. İlkin olaraq ABŞ-da sınaqdan keçirilən sistem istifadəçilərə reklamsız təcrübə təqdim edəcək.
Son illərdə sosial media platformalarında görməyə başladığımız abunə sistemləri mühüm gəlir mənbəyinə çevrilib. Bu kontekstdə YouTube və Twitter (X) kimi platformalara yeni ad qoşula bilər. Android Authority-də paylaşılan xəbərə görə, TikTok ödənişli abunə sistemini sınaqdan keçirməyə başlayıb.
Bildirilir ki, TikTok tətbiqinin kodlarında ödənişli abunə planı ilə bağlı mühüm tapıntılar aşkar edilib. İş o yerə çatıb ki, bu sistemin aylıq ödənişinin 4,99 dollar olacağı rəsmi şəkildə təsdiqlənib. Ödənişli planın əsas məqsədi istifadəçi fəaliyyətləri əsasında təqdim edilən fərdiləşdirilmiş reklamları silmək olacaq.
Paylaşılan ekran görüntüsünə görə, TikTok istifadəçilərə 2 fərqli seçim təklif etməyi planlaşdırır: Standart və Reklamsız. Buna görə, ilk növbədə reklam dəstəkli təcrübə təklif edilərkən, cihaz izləmə aktiv olduqda məlumatlarınızın 3-cü tərəflərlə paylaşılacağı bildirilir. 4.99 dollara təklif edilən ikinci planda reklamsız TikTok təcrübəsinə sahib ola biləcəyiniz ifadə edilir.
Digər tərəfdən qeyd edək ki, birdəfəlik reklamlar və ya kampaniyalar bu plana daxil deyil. Bundan əlavə, TikTok ödənişli abunə sisteminin artıq sınaqdan keçirildiyini təsdiqlədi. Bununla belə, bunun hələ planlaşdırma mərhələsində olduğu bildirilib. Yəni hələlik yekun qərar verilməyib. Ona görə də onun ölkəmizə çatacağını, yoxsa geniş istifadəyə veriləcəyini gözləməli olacağıq.