Smartfon nəhəngi Samsung öz məhsullarında orta satış qiymətini cəmi 2 faiz, rəqibi Apple isə 7 faiz artırıb. Araşdırmalara görə, Galaxy Z Flip və Galaxy Z Fold cihazlarının satışlarının artmasına baxmayaraq, “Samsung”un klassik flaqmanına tələbat azalır. Bu səbəbdən Galaxy S22 seriyasının Galaxy S23 cihazları gələnə qədər 30 milyon satış hədəfinə çatmayacağı bildirilir. Bundan əlavə, mənbələr şirkətin ən çox satılan modeli Galaxy A12 olduğu üçün markanın xaricdə premium imicini itirə biləcəyinə diqqət çəkib.
Samsung yeni qatlana bilən telefonları Galaxy Z Flip 4 və Fold 4 üçün böyük reklam kampaniyası təşkil etsə də, Galaxy Z Flip4 beynəlxalq səhnədə istəniləni vermir. Ekran Təchizat Zənciri Məsləhətçiləri (DSCC), Galaxy Z Flip 3-ün varisi olan Galaxy Z Flip 4-ün Kanada, ABŞ, Yaponiya və Çində tədarük payının 10 faizindən aşağı olduğu bildirilir. Yerli media mənbələrinə görə, "Samsung"un smartfon gəlirlərində 4%, satış payında isə 0,2% azalma yaranıb. Bu azalmanın bayram boyu davam edəcəyi gözlənilir.