Dünən Honda, Nissan və Mitsubishi avtomobil istehsalçılarının birləşəcəyini açıqlaması, avtomobil dünyasında böyük səs-küy yaratdı. Bəs Nissan-ın ən böyük səhmdarı və ittifaq ortağı olan Renault birləşmə ilə bağlı nə dedi?
Dünən üç yapon avtomobil istehsalçısı olan Honda, Nissan və Mitsubishi-nin birləşəcəklərini açıqladı və bu xəbərlər avtomobil dünyasında böyük maraq doğurdu. Bu açıqlamadan sonra Renault-un bu birləşməyə münasibəti maraqla gözlənirdi. Məlumdur ki, Fransız istehsalçısı Nissan və Mitsubishi ilə bir ittifaqdadır. Renault həmçinin, Nissan-da birbaşa %17 paya sahibdir və əlavə olaraq Fransız bir tröst vasitəsilə %18,7 paya sahib olaraq ən böyük səhmdardır.
Renault bu məsələ ilə bağlı açıqlama verərək, bütün seçimləri dəyərləndirdiyini və səhmdarları üçün ən yaxşı seçimi ön planda tutacağını bildirdi.
"Renault Group bu gün Nissan və Honda tərəfindən edilən və hələ erkən mərhələdə olan açıqlamaları qəbul edir. Renault Group, Nissan-ın əsas səhmdarı olaraq, qrupun və maraqlı tərəflərin ən yaxşı maraqlarına uyğun olaraq bütün seçimləri dəyərləndirəcək. Renault Group strategiyasını tətbiq etməyə və ittifaq daxilində hal-hazırda başladılan layihələr də daxil olmaqla, qrup üçün dəyər yaradan layihələri həyata keçirməyə davam edir."
Bu açıqlama, Renault-Nissan-Mitsubishi ittifaqının gələcəyi haqqında çox məlumat vermir. Lakin, əvvəlki Nissan və Renault rəhbəri Carlos Ghosn bu həftə Bloomberg-ə verdiyi açıqlamada, Renault-un Nissan-dakı səhmlərinin dəyərini artırmaq üçün addımlar ata biləcəyini qeyd etdi.
Bu il Nissan-ın səhmlərinin qiyməti əhəmiyyətli dərəcədə azaldığı üçün, Renault-un Nissan-ın səhmlərindən fayda əldə edə biləcəyini düşünərək anlaşmanı dəstəkləməsi məntiqli ola bilər. Ghosn həmçinin, Renault-un Nissan -dakı səhmlərini heç bir tərəddüd etmədən Honda-ya satmağa hazır ola biləcəyini bildirdi.
Ghosn həmçinin mümkün birləşmənin necə baş verdiyi ilə bağlı maraqlı açıqlamalar verdi. Onun sözlərinə görə, Honda əvvəlcə Nissan ilə birləşməyə qarşı idi, amma Yaponiya İqtisadiyyat, Ticarət və Sənaye Nazirliyi (METI) tərəfindən bu qərara məcbur edilmiş ola bilər.
Ghosn bildirib: "Yaponiyada uzun illər yaşamış biri olaraq, METI-nin nə qədər təsirli olduğunu başa düşürəm. Mənə görə, bu anlaşmanın sənaye baxımından heç bir məntiqi yoxdur, amma bir nöqtədə performans və nəzarət arasında seçim etməlisiniz. Əlbəttə, hər ikisinə də sahib olmaq daha yaxşıdır, amma bəzən seçim etməli olduğunuz anlar olur və METI-ni və onunla əlaqədar bildiklərimi nəzərə alaraq, şübhəsiz ki, nəzarəti performansa üstün tutdular. Buna görə də, Honda-nı bu birləşməyə məcbur etdiklərini deyə bilərəm."