Netflix ikinci rübün nəticələrini açıqladı və 970.000 abunəçi ilə rekord azalma göstərdi. Bəziləri, keçən rübdə şirkətin iyuna qədərki üç ay ərzində 2 milyon abunəçisini itirəcəyini proqnozlaşdırdığına görə bu nəticə şirkət üçün böyük qələbədir. Netflix-in hazırda 220,67 milyon abunəçisi var və sentyabra qədər bir milyon daha əlavə etməyi planlaşdırır.
Netflix üzvlüyünün sayı azalmaqda davam edir
Abunəçiliyin sayında artım ildən-ilə azalmağa doğru meyl edir. 2021-ci ilin ikinci və üçüncü rübündə bu göstərici müvafiq olaraq 8,4%-9,4% artıb. Lakin son üç rüb ərzində abunəlik sayı 8,9%, 6,7% və 5,5% genişlənib və Netflix bu ilin üçüncü rübündə artımın yalnız 3.8% nisbətində yavaşlayacağını gözləyir.
Gəlir artımı da yavaşlayır, belə ki rüblük artımlar 2021-ci ilin ikinci rübündə qeydə alınan 19,4%-dən 16,3%-ə (21-ci rübün 3-ü), 16%-i (21-ci rübün 4-ü), 9,8%-i (1-ci rübün 22), 8,6%-i (22-ci rübün 22) və cari rüb üçün təxmini 4.7%-dir. Netflix abunəçilərin bir-birinə verdikləri parol mübadiləsinin qarşısını almaq üçün daha çox mübarizə aparır. Buna görə 450 işçini ixtisar etdi və gələn ilin əvvəlindən Microsoft ilə ortaqlıqda aşağı büdcəli xidmət paketini işə salmağı planlaşdırır. Netflix bununla yanaşı həm də parolun paylaşılmasını azaltmaq üçün nəzərdə tutulmuş yeni "ev əlavə et" funksiyasının ayda əlavə 3 dollara başa gələcəyini açıqladı.
Wall Street investorları hesabata çox yüksək reaksiya verdilər
Həmişə olduğu kimi, bu işdə də kontent kraldır və Netflix adətən gözlədiyiniz kimi böyük büdcəli filmlər istehsal etməyə davam edir. Məsələn, Emmy mükafatına layiq görülən "Stranger things"in dördüncü mövsümü böyük hit oldu.