Netflix “əyləncəli mağazalar” açacaq?

Netflix “əyləncəli mağazalar” açacaq?

Bazar dəyəri baxımından dünyanın ən böyük əyləncə/media şirkəti olan Netflix , məzmununu tanıtmaq üçün əyləncəli mağazalar açmağı planlaşdırır.

Netflix insanların alış-veriş edə, nahar edə, sevimli filmləri və televiziya şoularına bağlı digər fəaliyyətlərdən həzz ala biləcəyi "Netflix House" adlı əyləncə mərkəzli, təcrübə məkanları açmağı planlaşdırır .

Netflix-in CEO-su Ted Sarandos Bloomberg Screentime konfransı zamanı Netflix-in 2025-ci ildə iki məkan açmağı planlaşdırdığını və Netflix-i bütün dünyada daha da genişləndirməyi planlaşdırdığını açıqladı. "Disneylend kimi düşünməyin" deyən Sarandos, Netflix House-un "bir neçə ildən bir deyil, ayda bir neçə dəfə gedə biləcəyiniz bir yer" olduğunu əlavə etdi.

Netflix House-u mənalı bir gəlir mənbəyi deyil, məzmununu tanıtmaq üçün bir yol olaraq görür. Bu məkanlar biletli şoulardan tutmuş restoranlara və pərakəndə satış mağazalarına qədər müxtəlif strukturlara malik olacaq.

Netflix-in İstehlak Məhsulları üzrə VP-si Coş Saymonun sözlərinə görə, qarşıdan gələn məkanlar pərakəndə satış, yemək və canlı təcrübələrin maraqlı qarışığını təqdim edəcək. Simon Bloomberg-ə deyib: "Pərəstişkarlarımızın filmlərimiz və televiziya şoularımız dünyasına qərq olmağı nə qədər çox sevdiyini gördük və biz bunu növbəti səviyyəyə necə çıxarmaq barədə çox düşünürdük".

Netflix-in bu yeni ideyasının 2025-ci ildə ABŞ-da həyata keçirilməsi gözlənilir.

Şərhlər