Bu gün sosial şəbəkələr artıq iş yeri kimidir. İstifadəçilər kontentlərini satır və bu yolla pul qazanmağa çalışırlar. Bu baxımdan YouTube xüsusilə reklam gəlirlərinin paylaşılması ilə ən çox seçilən platformadır. Digər sosial media platformaları da müxtəlif yolları sınayırlar.
Instagram Hədiyyələri nədir?
YouTube vaxtında qurduğu kütləvi reklam gəlirləri sisteminə görə istifadəçilərə yaxşı pul qazandırır. Bunu abunə sistemi ilə də gücləndirdi. Bundan əlavə, Twitch də yaxşı gəlirlər gətirən platformaya çevrildi. TikTok və Instagram kimi fərqli konsepti izləyən platformalarda qazanmaq bir az daha çətindir. Bu abunəlik, sponsorluq və hədiyyə göndərmə şəklindəki variantlarla həyata keçirilir. Instagram da tezliklə “Hədiyyə” funskiyası təqdim edəcək. Test müddəti artıq bitib və son tamamlanma işləri gedir. Bu funksiya TikTok kimi istifadəçilərin postları və ya videoları zamanı tətbiqdaxili nişanlarla mükafatlandırmağa əsaslanır. İstifadəçilər hədiyyə göndərmək üçün bu nişanları almalıdırlar. User daha sonra bu mükafatları pula çevirə bilər. İnstagram isə satışdan müəyyən pay alır. Instagram Stories-in nə vaxt istifadəyə veriləcəyi hələ məlum deyil, lakin il sonuna qədər bəzi istifadəçilər ilə testin keçirilməsi gözlənilir.