Instagram daha kiçik, orijinal yaradıcılardan məzmunu daha yaxşı vurğulamaq üçün alqoritmində bir sıra dəyişikliklər edir. Bu dəyişikliklər oğurlanmış məzmunu da cəzalandıracaq.
Instagram alqoritm əsaslı yeniləmələrlə orijinal məzmunu və daha kiçik məzmun yaradıcılarını vurğulamağa başlayacaq. Digər tərəfdən, platformada deyilir ki, tarixən böyük izləyiciləri və məzmunu yenidən paylaşan hesabları olan yaradıcılar platformada ən çox çıxış əldə edirlər. Qarşıdakı bir neçə ay ərzində həyata keçiriləcək dəyişikliklərlə Instagram-da bütün məzmun yaradıcılarına giriş baxımından daha bərabər əsas təmin ediləcək.
Alqoritm yeniləməsində ən böyük dəyişiklik digər istifadəçilərin məzmununu yenidən dərc edən hesablarla bağlıdır. Bu hesablar, əksər hallarda, orijinal mənbəyə istinad etmədən və ya bəzən istinad etmədən dərc edir. Yeniləmə ilə Instagram bu tip repost hesablarını və məzmunu platformadakı tövsiyələrdən silməyə başlayacaq.
Dəyişikliklər həmçinin məzmun yaratmayan və ya əhəmiyyətli dəyişiklik etmədən eyni məzmunu dəfələrlə paylaşan hesabları da hədəfləyir. Məzmun 30 gün ərzində 10 dəfədən çox paylaşılarsa, dəyişikliklərə məruz qalacaq. Bu dəyişikliklər Instagram tərəfindən müəyyən edilmiş, lisenziya müqavilələri bağlanmış və ya məzmun yaradıcılarının təkrar yerləşdirmə icazəsi verdiyi naşirlərə/hesablara təsir etməyəcək.
Bununla belə, platforma tövsiyələrində Reels-də və ya platformada yenidən paylaşılan hər hansı məzmunun orijinalla əvəz ediləcəyi bildirilir. Instagram orijinal məzmunu əvəz etmək üçün audio və vizual siqnallara etibar edəcək.
Instagram həmçinin istifadəçiləri orijinal yaradıcıya yönləndirəcək yenidən paylaşılan məzmuna etiketlər əlavə etməyə başlayacaq. Teq məzmunu yenidən paylaşan hesabın izləyicilərinə görünəcək. Şirkət bildirir ki, hələlik orijinal yaradıcının və ya məzmunu yenidən paylaşan hesabın etiketi silmək imkanı olacaq.
Dəyişikliklər "mem" hesablarından və ya digər yaradıcılardan məzmunun yenidən paylaşılmasına həsr olunmuş səhifələrdən kənara çıxa bilər. Alqoritm yeniləmələrindən təsirlənənlər arasında təşkilatların infoqrafikasını və ya məşhurların fan səhifələrini paylaşan hesablar da ola bilər.
Instagram həmçinin bütün məzmun yaradıcılarına bərabər şans vermək üçün tövsiyə sisteminin yenilənəcəyini açıqladı. Bildirilənlərə görə, Instagram bəyənəcəyini düşündüyü kiçik auditoriyaya uyğun məzmunu tövsiyə edəcək.
İnsanlar məzmunla məşğul olduqda, ən yaxşı performans göstərən Reels dəsti bir az daha geniş auditoriyaya göstərilməyə başlayacaq. Bunların ən yaxşısı daha böyük qrupa göstəriləcək və s. Bir növ beta sisteminə bənzəyir. Instagram bu dəyişikliyin bütün yaradıcılara auditoriya tapmaqda bərabər şans verəcəyinə inanır.
Şirkət dəqiq tarix açıqlamasa da, bu dəyişikliklərin yaxın aylarda əlçatan olacağını bildirir.