Axtarış nəhənginin elanları Google I/O 2024 çərçivəsində davam edir. Texnologiya nəhəngi Google Axtarışını yuxarıdan aşağı dəyişir, demək olar ki, hər sahəyə məhsuldar süni intellekt əlavə edir.
Sevin və ya nifrət edin, lakin Google Axtarış tamamilə dəyişir. Google I/O 2024-ün bir hissəsi olaraq texnologiya nəhəngi “AI Overviews” inteqrasiyasından tutmuş avtomatik kateqoriyalara qədər axtarışın demək olar ki, hər bir hissəsinə süni intellekt əlavə edir. Üstəlik, bu dəyişikliklər bu gündən etibarən ABŞ-da hər kəsə yayılmağa başlayır. Tezliklə daha çox ölkəyə və milyardlarla istifadəçiyə genişlənəcək.
“Genişləndirilmiş AI Overviews, daha böyük planlaşdırma və tədqiqat imkanları və süni intellekt tərəfindən təşkil edilmiş axtarış nəticələri ilə eksklüziv Gemini modelimiz axtarışdan kənarda qalır” deyərək, 25 yaşındakı Axtarın iplərini çəkdi. Google indi əvvəllər Axtarış Generativ Təcrübə və ya SGE kimi tanınan AI Overviews ABŞ-da və tezliklə bütün dünyada istifadəçilərə təqdim edir.
Tezliklə milyardlarla Google istifadəçisi axtarış nəticələrinin yuxarı hissəsində süni intellekt tərəfindən yaradılmış xülasələri görəcək. Bu hələ başlanğıcdır. Əlavə olaraq, Google sorğunuza bağlantılarla birlikdə ümumi fikirlər verməyə başlamaq üçün axtarış nəticənizdə AI Overviews-dan istifadə edəcək. Google-a görə, insanlar AI Overviews-da təqdim olunan bağlantılara daha çox klikləyirlər.
Google bu təcrübəsini genişləndirdikcə, naşirlərə və məzmun yaradıcılarına dəyərli trafik göndərməyə diqqətini davam etdirəcəyini də vurğulayır. Və əlbəttə ki, aşağı sürüşdürməklə reklamlara, sponsorlu bağlantılara və üzvi nəticələrə daxil olmaq mümkün olacaq və bu uzun bir sürüşmə olacaq.
Digər tərəfdən, artıq Google Lens ilə video çəkərək zəng etmək mümkün olacaq. Əlavə olaraq, axtarış sorğunuzdan istifadə edərək səyahət və ya yemək planı yaradıla bilər.
Bütün bunlar Google Axtarış üçün fərdiləşdirilmiş yeni Gemini modeli sayəsində mümkündür. Gemini çox addımlı düşünmə, planlaşdırma və multimodallıq (mətn, video, şəkillər və audio) kimi qabaqcıl imkanları Axtarışa dərindən inteqrasiya olunub. Bu, Axtarışın tamamilə dəyişdirildiyini söyləməyin bir az daha həvəskar üsuludur.
Bütün bunlara əlavə olaraq, Google həmçinin deyir ki, AI Overviews və digər süni intellekt imkanları hər sorğuda işləməyəcək. Google-a yalnız Telsat.az yazsanız, ona süni intellekt əlavə etməyin mənası olmaz. Digər tərəfdən, mürəkkəb və bəlkə də çoxlu axtarışlara bölünə bilən bir sualınız varsa (ənənəvi nəzərdə tuturam), bu, AI-nin işə düşəcəyi sahə olacaq.
Bu tip axtarışlarda Google sizə yalnız nəticələr verməyəcək, həm də planlar qurmağa imkan verəcək. Bu planlaşdırma addımları əvvəlcə yemək və kurort zonalarında olacaq. Deyək ki, siz məkanlar və menyular kimi məlumat da daxil olmaqla, bir neçə nəfərlə nahar üçün bir tarix planlaşdırırsınız. Axşam yeməyindən bir neçə saat əvvəl planlarda təcili dəyişiklik etmək və yeməyi vegan yeməyi ilə əvəz etmək qərarına gəlirsiniz. Axtarış ilə siz cədvəlinizi fərdiləşdirə və cəld Sənədlərə və ya Gmail-ə ixrac edə biləcəksiniz. Yemək və səyahət planlaması hazırda ABŞ-da İngilis dilində Axtarış Laboratoriyalarında əlçatan olacaq.
Google həmçinin bildirir ki, Axtarış tezliklə ideyalar axtardığınız zaman sizinlə beyin fırtınası aparmaq və kəşfi asanlaşdıran süni intellekt əsasında hazırlanmış nəticələr səhifəsi yaratmaq üçün generativ süni intellektdən istifadə edəcək. Nəticələr süni intellekt tərəfindən yaradılan unikal mövzular altında təsnif edilən müxtəlif perspektivlər və məzmun növlərini ehtiva edən nümayiş etdiriləcək. Bu funksiya ABŞ-da ingilis dilində axtarışlar üçün aktivləşdiriləcək və siz ilham almaq istədiyiniz zaman bu yeni süni intellektin təşkil etdiyi axtarış nəticələri göstəriləcək. Əvvəlcə bu beyin fırtınası yemək və reseptlərlə məhdudlaşacaq, sonra filmlər, musiqi, kitablar, otellər, alış-veriş və s.
Google artıq Lens ilə vizual axtarışa malikdir və indi ona videolar əlavə edilir. Məsələn, ikinci əl mağazasından dönər masası aldınız, ancaq onu işə saldıqda işləmir və iynəli metal hissəsi gözlənilmədən sürünür. Video ilə axtarış sizə vaxtınıza qənaət edə və bu problemi təsvir etmək üçün düzgün sözləri tapmaqda çətinlik çəkə bilər. Problemi həll etmək üçün AI Overviews təkliflər və resurslar təklif edə bilər. Bu funksiya ABŞ-da İngilis Axtarış Laboratoriyaları istifadəçiləri üçün də əlçatan olacaq.
Nəticədə, Google artıq yalnız açar sözlər yazmaqla axtarış etdiyiniz bir yer deyil. Qutu hələ də eyni olsa da, kitabxanaçı dəyişir. Bu kitabxanaçı hər şeyi bildiyini düşünür və sizin üçün ən faydalı olacaq cavabları verə biləcəyinə əmindir. Bunun praktikada necə işləyəcəyini görəcəyik. Bununla belə, öz bloq yazısında Google generativ süni intellektin halüsinasiyalar və dezinformasiyalar yaratmaq meylindən bəhs etmir. Bu, əslində ümumi istifadə edilməməsinin səbəbidir. Ancaq bu və ya digər şəkildə, Google Axtarış çox tezliklə tamamilə dəyişəcək. Bu köhnə mavi keçidlərə çatmaq üçün uzun bir sürüşmə lazım olacaq.