Sosial şəbəkələr rəqabətə davamlı olmaq üçün hər zaman yeni funksiyalar və xidmətlər təqdim edir. Bəziləri uğurlu olur, bəziləri isə tarixə qovuşur. Belə funksiyalardan biri də Facebook Live Shopping-dir, hansı ki heç bir populyarlıq qazanmadı. Bu gün Facebook istifadəçilərinin 1 oktyabr 2022-ci il tarixindən etibarən Canlı Alış-veriş tədbirlərinə ev sahibliyi edə bilməyəcəyini açıqladı. Buna baxmayaraq, istəyənlər canlı tədbirləri yayımlamaq üçün Facebook Live-dan istifadə edə biləcəklər. Lakin Facebook Live videolarında məhsul siyahıları və ya etiketlər artıq mövcud olmayacaq, ona görə də 1 oktyabrdan sonra bu funksiyadan istifadə etmək bir növ mənasızdır. Bunun əvəzinə Facebook TikTok-un qısa formalı videolarına alternativ olan Reels-i tanıtmağa çalışır.
Live Shopping-in təqaüdə çıxması həm Facebook, həm də Instagram-da mövcud olan Reels-in tanınmasına təkan olacaq. İnstaqramdakı çarxlar artıq istifadəçilərə məhsulları etiketləməyə imkan verir, buna görə də Live Shopping funksiyalarının bəziləri ondan istifadə etmək istəyənlər üçün əlçatan qalacaq. İstifadəçilər Facebook və Instagram-da, xüsusən də sosial şəbəkənin video aspektinə daha çox maraq göstərənlər Reels və Reels reklamlarına baxmağa dəvət olunur.