Avropa İttifaqının antiinhisar tənzimləyiciləri App Store qaydalarına görə Apple-ı 1,84 milyard avro cərimələyib. Cərimə Spotify-ın etirazından sonra gəldi.
Apple App Store qaydalarına görə Avropa İttifaqının antiinhisar tənzimləyiciləri tərəfindən 1,84 milyard avro cərimələnib və Apple mağazasından kənarda daha ucuz abunəliklər təklif edən musiqi xidmətlərinin reklamlarını bloklaya bilməyəcəyinə qərar verilib.
Bugünkü cərimə xəbəri daha əvvəl Financial Times tərəfindən bildirilmişdi və AB-nin Rəqəmsal Bazarlar Aktı ilə əlaqədar olaraq Apple-ın iPhone tətbiqlərinin paylanması qaydalarına əsaslı dəyişiklik etməsindən əvvəl gəlir.
Bazar ertəsi yaydığı press-relizdə Aİ Komissiyası, Apple-ın musiqi xidməti proqram tərtibatçılarına iOS istifadəçilərini tətbiqdən kənar alternativ və daha ucuz musiqi abunə xidmətləri haqqında məlumatlandırmağı qadağan etdiyini, həmçinin proqram təminatçılarının necə abunə olunacağına dair təlimatlarını paylaşmasının qarşısını aldığını bildirib.
"Apple hakim mövqeyindən sui-istifadə etdi"
Rəqabət siyasəti üzrə vitse-prezident Margrethe Vestager dedi: "Apple on il ərzində App Store vasitəsilə musiqi axını tətbiqetmələrinin paylanmasında bazardakı dominant mövqeyindən sui-istifadə etdi. Onlar bunu tərtibatçıların istehlakçılara Apple ekosistemindən kənar alternativ, daha ucuz musiqi xidmətləri haqqında məlumat verməsini məhdudlaşdırmaqla ediblər. Bu təcrübə Aİ-dədir "Bu gün biz Apple-ı 1,8 milyard avrodan çox cərimələdik, çünki bu, antiinhisar qaydalarına görə qanunsuzdur." O, açıqlama verib.
Komissiya bildirib ki, cəza müəyyən edilərkən pozuntunun müddəti və şiddəti, həmçinin Apple-ın ümumi dövriyyəsi və bazar dəyəri, inzibati prosedur zamanı Apple tərəfindən təqdim edilən yalan məlumatlar da nəzərə alınıb.
Aİ-nin araşdırması 2020-ci ilə aiddir və Spotify-ın Apple-ın "Apple Vergisi" ilə bağlı antiinhisar şikayəti verməsindən sonra elan edilib. 30 faiz komissiyadan şikayət etməklə yanaşı, Spotify, müştəriləri ilə ünsiyyəti məhdudlaşdırdığını, sövdələşmələri bazara çıxarmaq və təşviq etmək imkanlarını məhdudlaşdırdığını söylədiyi App Store qaydalarına da etiraz etdi.
Apple 2021-ci ildə güzəştlərə getdi, tərtibatçıların e-poçt kimi ünsiyyət üsulları vasitəsilə iOS tətbiqindən kənar ödəniş üsullarını reklam edə biləcəyini söylədi. Daha sonra, 2022-ci ilin əvvəlində bu, tərtibatçılara iOS tətbiqləri daxilində saytlarına keçid imkanı verdi. Bununla belə, bu ikinci dəyişiklik yalnız Netflix, Kindle və ya Spotify kimi rəqəmsal məzmuna daxil olmaq üçün nəzərdə tutulmuş xidmətlər üçün “oxucu proqramları”na şamil edildi və tərtibatçılar xarici keçid əlavə etməzdən əvvəl “icazə” tələb etməli oldular.
Aİ cəzası Apple-ın 7 Mart tarixindən etibarən Rəqəmsal Bazarlar Aktı (DMA) ilə uyğunlaşmaq üçün Aİ-də proqramların paylanması qaydalarını yenidən nəzərdən keçirməyə hazırlaşdığı bir vaxtda gəlir və ilk dəfə olaraq iPhone-da üçüncü tərəf proqram bazarlarına icazə verir. Lakin proqram tərtibatçıları Apple-ın yanaşmasını tənqid etdilər, o cümlədən onun ödəmə metodundan istifadə edən və ya veb-saytına keçid edən tərtibatçılardan 17 faizə qədər komissiya tutulması və ilk milyondan sonra hər proqramın quraşdırılmasına görə illik 0,50 avro ödəniş nəzərdə tutulur. Spotify dəyişikliklərin tərtibatçıların işini pozacağını və faydasız olduğunu bildirib.