Apple, iPad Pro-nun "Crush" adlı reklamı ilə reaksiyalara səbəb oldu və üzr istəməli oldu. Taylanddakı yeni reklam çəkilişi də böyük reaksiya ilə qarşılanıb və yayımdan çıxarılıb.
2024-cü il Apple marketinq komandası üçün yaxşı il deyil. Bir neçə ay əvvəl iPad 'Crush' reklamı ilə reaksiyalara səbəb olan Apple yenə eyni vəziyyəti yaşadı. Taylandda çəkilmiş "OOO (Out of Office)" adlı yeni reklam çarxı yeni mübahisələrə səbəb oldu və Apple üzr istəməli oldu. Əslində, Crush videosundan fərqli olaraq o, endirilib.
Apple bu yaxınlarda "The Underdogs" seriyası üçün yeni reklam yayımladı. Yeni reklam çarxında bir qrupun əyləncəli formatda Apple məhsulları ilə müxtəlif işlər gördüyü göstərilir. Ancaq Tayland inkişaf etməmiş və zamandan geri qalan bir ölkə kimi təqdim edildiyi üçün böyük reaksiyalara səbəb oldu. Əslində, Tayland Nümayəndələr Palatasının Tay komitəsinin sözçüsü Patpicha Tanakasempipat, “Taylandlılar reklamdan çox narahatdırlar. “Mən Taylandlıların Apple məhsullarından istifadəni dayandırıb digər markalara keçməsini dəstəkləyirəm”. dedi.
Artan mübahisədən sonra Apple reklamı sildi və bu açıqlamanı verdi: “Məqsədimiz ölkənin nikbinliyini və mədəniyyətini hər kəsə tanıtmaq idi. Taylandın canlılığını tam əks etdirə bilmədiyimiz üçün üzr istəyirik. Reklam artıq efirdə deyil”.