Son illərdə satış rekordları qıran texnologiya nəhəngi Apple hüquqi problemlərlə də məşğuldur. İndi isə şirkətin öz reklamları ilə haqsız rəqabət apardığı iddia edilir. Dünyanın ən böyük texnologiya şirkətlərindən biri olan Apple iOS, iPadOS, macOS və watchOS ilə nəhəng ekosistem yaratmağı bacardı. Satış rekordları qıran bu ekosistemin ən böyük xüsusiyyətlərindən biri məxfilik olaraq görülür. Bununla belə, üçüncü tərəf reklamçılar Apple-ın bu mövzuda ədalətsiz rəqabət apardığını bildirirlər.
Apple-ın məxfilik xüsusiyyətləri Apple reklamlarından gələn gəliri azaltmır
Üçüncü tərəf reklam firmaları Apple-ın məxfilik xüsusiyyətlərinin öz gəlirlərini azaltdığını, lakin Apple reklamlarına belə təsir etmədiyini bildirdi. Texnologiya nəhəngi Meta Apple-ı bununla bağlı haqsız rəqabətdə ittiham etmişdi. Həmçinin iddia edilir ki, Apple üçüncü tərəf reklamçılarına ciddi ziyan vurduqdan sonra öz platformalarında daha çox reklam hazırlayacaq.
Apple reklam siyasətini dəyişə bilər
Zeta Global-ın baş meneceri David Steinberg Apple-ın marketinq strategiyasını möhtəşəm və manipulyasiya kimi xarakterizə etdi. Əvvəllər Apple istifadəçilərə reklamın zərərləri və problemləri haqqında səsini ucaldırdı. İndi isə iddia edilir ki, Apple gələcəkdə Apple Maps kimi proqramlarda reklamlar təqdim etməyə başlayacaq. Şirkətin illik reklam gəlirinin 2025-ci ilə qədər 6 milyard dollara çatacağı gözlənilir.