“Apple” “iki dəfə toxun” tənqidlərinə reklamla cavab verdi

“Apple” “iki dəfə toxun” tənqidlərinə reklamla cavab verdi

Apple, yeni ağıllı saatlarında ikiqat toxunma funksiyası haqqında reklam çarxı yayımladı. Şirkət faydasız olduğu üçün tənqid edilən xüsusiyyətin əslində nə qədər faydalı ola biləcəyini göstərir.

Apple rəsmi YouTube kanalında Apple Watch-un diqqətəlayiq xüsusiyyətlərindən birini izah edən əyləncəli reklam çarxı yayımladı. Sözügedən videoda ağıllı saatın ən çox tənqid edilən funksiyalarından biri olan “iki dəfə toxun” funksiyasına diqqət yetirilir.

Apple bunu ilk dəfə təqdim edəndə bəzi istifadəçilər bu qədər sadə funksiyanın əvvəlki Watch modellərində niyə mövcud olmadığını soruşdular, digərləri isə bunun yeni bir şey olmadığını və artıq “Əlçatımlılıq” menyusunda mövcud olduğunu bildirdilər.
 

Gündəlik həyatda heç bir faydası olmadığı tənqidi

Ancaq əsas şikayət bu xüsusiyyətin gündəlik həyatda faydasız olması idi. Apple bu tənqidlərə ironik bir reklamla cavab verdi. Yayımlanan reklamda əlində nəhəng sazan tutan balıqçının hər iki əli dolu olduğu üçün şəkil çəkdirməkdə çətinlik çəkdiyi görünür.

Lakin sonradan bu vəziyyətdən çıxmağı bacarır. O, iki dəfə toxunma jesti ilə iPhone kamerasından şəkil çəkərək bu anı ölümsüzləşdirir. Apple bu reklam çarxında yeni cüt toxunma xüsusiyyətinin ilk baxışda sadə görünsə də, gündəlik həyatda çox faydalı ola biləcəyini göstərmək istəyib.

İki dəfə toxunma Apple Watch Series 9Apple Watch Ultra 2 modellərində mövcuddur. Bu xüsusiyyət sayəsində baş və şəhadət barmağınıza iki dəfə toxunaraq bir əlinizlə müxtəlif funksiyaları işə sala bilərsiniz. Lakin istifadəçilər bunun reklam edildiyi kimi sürətli və praktik işləmədiyini və çox vaxt təsadüfən aktivləşdiyini deyirlər.

Şərhlər