Şirkətin brend dəyəri ötən ilki nəticə ilə müqayisədə 18% artaraq 482,2 milyard dollara çatıb. Apple ilə yanaşı, Best Global Brands siyahısında ilk üç mövqe keçən illə müqayisədə dəyişməyib, yalnız Amazon və Microsoft yerini dəyişib. Bu markalardan Microsoft 32% artaraq 278,3 milyard dollara çatdı, Amazonun brend dəyəri isə 2022-ci ilə qədər 274,8 milyard dollara çatacaq.
Dünyanın ən dəyərli 10 şirkəti:
Apple — 482,2 milyard dollar
Microsoft — 278,3 milyard dollar
Amazon - 274,8 milyard dollar
Google — 251,75 milyard dollar
Samsung — 87,7 milyard dollar
Toyota — 59,76 milyard dollar
Coca-Cola - 57,5 milyard dollar
Mercedes-Benz — 56,1 milyard dollar
Disney - 50,3 milyard dollar
Nike — 50,29 milyard dollar
Çeşidləmə qaydaları çox sərtdir
Interbrandın reytinqində brendlərin ümumi dəyəri 16% artaraq 3,1 trilyon dollara çatıb. Top Qlobal Brendlər üçün meyarlar çox ciddidir və qlobal əlçatanlığı tələb edir.