Qlobal smartfon bazarı koronavirus pandemiyasının ilkin mərhələlərində çox əziyyət çəksə də, texnoloji sənayesinin daha gənc və az doymuş seqmentləri son bir neçə ildə böyümə səviyyələrini qoruyub saxlaya bildilər.
Məsələn, ağıllı dinamik satışları bazarında yalnız 2022-ci ilin ilk üç ayında azalma qeydə alınıb. Düzdür, bu ilin açılış rübü Amazon üçün əla keçmədi. Satış 2021-ci ilin birinci rübü ilə müqayisədə 4,5 faiz azalıb.
Nə oldu və kim qalib gəldi?
Alibaba, Baidu və Xiaomi-nin ən yaxşı altı qlobal təchizatçıdan üçü olduğunu başa düşdüyünüz zaman bu şokedici görünən azalma daha az sürprizli olur. Bu şirkətlər demək olar ki, tamamilə yerli istehsala və satışlara güvənirlər, hər ikisi 2022-ci ilin yanvar-mart ayları arasında “Çindəki COVID-19 problemi " səbəbindən problem yaşamışdı.
Amazon və Google müvafiq olaraq qızıl və gümüş medal mövqelərində olsalar da, üçlüyün ikirəqəmli azalması Apple-ın satıcı podiumuna yüksəlməsinə böyük töhfə verdi. Təbii ki, HomePod mini-nin artımını Çinin yenilənmiş blokadaları və Rusiyanın Ukraynaya müdaxiləsi nəticəsində yaranan digər bazar “axıdları” ilə əlaqələndirmək olduqca ədalətsizlik olardı, xüsusən də Siri-ni aktivləşdirən kiçik dinamikin əldə etdiyi başqa bir əlamətdar nailiyyəti nəzərə alsaq.
İlk dəfə olaraq Apple HomePod mini Amazon-un dördüncü nəsil Echo Dot və Google-un Nest Mini-ni geridə qoyub dünyada ən çox satılan yeganə ağıllı dinamik modeli oldu. Halbuki qiymət baxımından onlardan daha bahadır. Ümumilikdə, 2022-ci ilin 1-ci rübündə 4,5 milyon HomePod mini nüsxəsi satılıb, bu da 35,3 milyon vahid piroqun 12,7 faizi deməkdir. Bu da ağıllı dinamikin istehsalçısı üçün olduqca inanılmaz nailiyyətdir